Dutch Caribbean Gaming Regulation Forum

Beste AJV-leden,

Tussen 14 en 16 augustus aanstaande zal de Dutch Caribbean Gaming Regulation Forum plaatsvinden op Curacao, de informatie van welke u reeds via een eerdere mailing heeft ontvangen.

Wij hebben, in samenwerking met de Orde van Advocaten, van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook voor onze leden een korte lezing in dit kader te organiseren.

Derhalve wordt u uitgenodigd om op donderdag 10 augustus aanstaande vanaf 17.00 een presentatie bij te wonen, verzorgd door de heer Kleo Papas (director international projects, GovRisk), die aanbevelingen zal geven in het kader van Financial Crime Prevention. De presentatie zal in het Engels zijn en zal hooguit een uur duren, waarna een korte borrel zal volgen.

U kunt zich uiterlijk op 8 augustus registreren. Locatie volgt zsm.

Mvg,

Namens het bestuur.